Keissit

Tilitoimisto Rantalainen uuden edessä

Olemme toteuttaneet tilitoimisto Rantalaiselle useita tuotantoja, joiden tehtävänä on vahvistaa, kiteyttää ja kirkastaa Rantalaisen brändiä. Kuvat ja videot tukevat myyntiä ja kertovat, miten nykyaikainen tilitoimisto tekee töitä.

Nainen katsoo ulos ikkunasta.

Kysyimme Rantalaisen brändi- ja markkinointipäällikkö Sami Kelkalta, miten työskentely Keksin kanssa on sujunut.

”Kumppanina Keksi on luotettava ja prosessit hyvin näpeissä pitävä. Töitä on tehty niin intensiivisesti, että tuntuu, kuin Keksi olisi ollut osa Rantalaista. Ja sillä ajatuksella olemmekin rakentaneet Rantalaisen konsernin ensimmäisen keskitetyn markkinointitiimin. Ytimenä toimii pieni tehokas sisäinen tiimi, jota tukee erikoisosaajista koostuva kumppaniverkosto. Kaikki kumppanimme ovat osa Rantalaisen markkinointitiimiä. Yhteisenä tehtävänämme on sekä rakentaa yhdenmukaista brändiä että toteuttaa suunnitelmallista päivittäistä markkinointia.”
 

 

Kolme henkilöä työpöydän ääressä.
Henkilön kädessä tabletti, josta näkyy Rantalaisen sivut. Nainen istuu työpöydän ääressä, katsoo vasemmalle.
Mies nojaa pöytään ja katsoo oikealle. Nainen töissä kotona, istuu koiran kanssa sohvalla.

Miten yhteistyö on sujunut?

”Tuotannot ovat edenneet suunnitellusti. Voidaan sanoa, että Keksin kanssa askel osuu luotettavasti lankulle.

Keksin resurssit ja visuaaliseen viestintään keskittynyt toiminta ovat mahdollistaneet sen, että olemme vuoden aikana saaneet aikaiseksi satojen kuvien laadukkaan brändinmukaisen kuvapankin.

Keskitetty tekeminen on antanut myös Keksille jatkuvasti oleellista tietoa meistä, Rantalaisesta. Sitä on hyödynnetty kaikissa tuotannoissa ja lisäksi syksyllä luotua konseptuaalista linjaa ja tyyliä on jatkuvasti kehitetty.”


 

Pleksilasiin piirretty abstrakti kaavio.
Nainen ja mies työpöydän ääressä. Nainen kirjoittaa pleksilasiin.
Mies istuu tuolissa, läppäri sylissä ja katsoo ulos ikkunasta. Henkilö kävelee rannalla. Kivistä tehtyä numero 50 rantahiekkaan.

Mikä merkitys visuaalisen viestinnän kokonaisvaltaisella tekemisellä on ollut Rantalaiselle?

"Keksillä on ollut merkittävä rooli brändiuudistuksen, yhtiön asiantuntijoiden ja tapahtumien näkyväksi tekemisessä. Luotu kuvamaailma on ollut niin onnistunutta, että osa talon ihmisistä ajattelee meidän markkinointimme painotuksen olevan visuaalista. Näin ei välttämättä ole käytännössä, mutta kertoohan se siitä, että kuvitus on huomattu ja ottanut paikkansa uudistuksessa.”

 

Millaisille toimijoille suosittelisit meitä?

Suosittelen Keksiä yrityksille, joilla on tarvetta jatkuvalle kuvatuotannolle. Keksi on loistava kumppani yrityksille, jotka haluavat rakentaa ehjän visuaalisen kokonaisuuden huolellisesti.”


 

Nainen katsoo hymyillen kännykkää.
Nainen poseeraa sillalla kameraan. Kolme tietokoneen näyttöä, joissa koodia. Kaksi ihmistä kävelee ohi.
Mies on tietokoneella. Nainen katsoo ulos ikkunasta, hänellä on kuppi kädessä.
Rekka talvisessa maastossa. Rekan edessä seisoo mies.
Rantalaisen johtoryhmän jäsenen potretti.
Rantalaisen johtoryhmän jäsenen potretti.
Rantalaisen johtoryhmän jäsenen potretti.

Keissin tiimi

Asiakasvastaava

Natalia Baer

Tuottaja

Kata Niemi

Video- ja valokuvaaja

Mikko Törmänen

Valokuvaaja

Pia Inberg

Valokuvaaja

Marjaana Malkamäki

Valokuvaaja

Mikael Ahlfors

Valokuvaaja

Riikka Hurri

Assistentti

Jesse Pohjonen

Stylisti

Helena Taylor

Meikkaaja

Anne Flink

Vastaavat keissit