Keissit

Tilitoimisto Rantalainen uuden edessä

Olemme toteuttaneet tilitoimisto Rantalaiselle useita tuotantoja, joiden tehtävänä on vahvistaa, kiteyttää ja kirkastaa Rantalaisen brändiä. Kuvat ja videot tukevat myyntiä ja kertovat, miten nykyaikainen tilitoimisto tekee töitä.

Rantalainen brändikuva. Nainen katsoo ulos ikkunasta.

 
Kysyimme Rantalaisen brändi- ja markkinointipäällikkö Sami Kelkalta, miten työskentely Keksin kanssa on sujunut.
 

”Kumppanina Keksi on luotettava ja prosessit hyvin näpeissä pitävä. Töitä on tehty niin intensiivisesti, että tuntuu, kuin Keksi olisi ollut osa Rantalaista. Ja sillä ajatuksella olemmekin rakentaneet Rantalaisen konsernin ensimmäisen keskitetyn markkinointitiimin. Ytimenä toimii pieni tehokas sisäinen tiimi, jota tukee erikoisosaajista koostuva kumppaniverkosto. Kaikki kumppanimme ovat osa Rantalaisen markkinointitiimiä. Yhteisenä tehtävänämme on sekä rakentaa yhdenmukaista brändiä että toteuttaa suunnitelmallista päivittäistä markkinointia.”

 

 

Rantalainen brändikuva. Kolme henkilöä työpöydän ääressä.
Rantalainen brändikuva. Henkilön kädessä tabletti, josta näkyy Rantalaisen sivut. Rantalainen brändikuva. Nainen istuu työpöydän ääressä, katsoo vasemmalle.
Rantalainen brändikuva. Mies nojaa pöytään ja katsoo oikealle. Rantalainen brändikuva. Nainen töissä kotona, istuu koiran kanssa sohvalla.

Miten yhteistyö on sujunut?

”Tuotannot ovat edenneet suunnitellusti. Voidaan sanoa, että Keksin kanssa askel osuu luotettavasti lankulle.

Keksin resurssit ja visuaaliseen viestintään keskittynyt toiminta ovat mahdollistaneet sen, että olemme vuoden aikana saaneet aikaiseksi satojen kuvien laadukkaan brändinmukaisen kuvapankin.

Keskitetty tekeminen on antanut myös Keksille jatkuvasti oleellista tietoa meistä, Rantalaisesta. Sitä on hyödynnetty kaikissa tuotannoissa ja lisäksi syksyllä luotua konseptuaalista linjaa ja tyyliä on jatkuvasti kehitetty.”

 

 

Rantalainen brändikuva. Pleksilasiin piirretty abstrakti kaavio.
Rantalainen brändikuva. Nainen ja mies työpöydän ääressä. Rantalainen brändikuva. Nainen kirjoittaa pleksilasiin.
Rantalainen brändikuva. Mies istuu tuolissa, läppäri sylissä ja katsoo ulos ikkunasta. Rantalainen brändikuva. Henkilö kävelee rannalla. Kivistä tehtyä numero 50 rantahiekkaan.

Mikä merkitys visuaalisen viestinnän kokonaisvaltaisella tekemisellä on ollut Rantalaiselle?

"Keksillä on ollut merkittävä rooli brändiuudistuksen, yhtiön asiantuntijoiden ja tapahtumien näkyväksi tekemisessä. Luotu kuvamaailma on ollut niin onnistunutta, että osa talon ihmisistä ajattelee meidän markkinointimme painotuksen olevan visuaalista. Näin ei välttämättä ole käytännössä, mutta kertoohan se siitä, että kuvitus on huomattu ja ottanut paikkansa uudistuksessa.”

 

Millaisille toimijoille suosittelisit meitä?

Suosittelen Keksiä yrityksille, joilla on tarvetta jatkuvalle kuvatuotannolle. Keksi on loistava kumppani yrityksille, jotka haluavat rakentaa ehjän visuaalisen kokonaisuuden huolellisesti.”

 

 

Rantalainen brändikuva. Nainen katsoo hymyillen kännykkää.
Rantalainen brändikuva. Nainen poseeraa sillalla kameraan. Rantalainen brändikuva. Kolme tietokoneen näyttöä, joissa koodia. Kaksi ihmistä kävelee ohi.
Rantalainen brändikuva. Mies on tietokoneella. Rantalainen brändikuva. Nainen katsoo ulos ikkunasta, hänellä on kuppi kädessä.
Rantalainen brändikuva. Rekka talvisessa maastossa. Rekan edessä seisoo mies.
Rantalainen brändikuva. Rantalaisen johtoryhmän jäsenen potretti.
Rantalainen brändikuva. Rantalaisen johtoryhmän jäsenen potretti.
Rantalainen brändikuva. Rantalaisen johtoryhmän jäsenen potretti.
Yhteydenottopyyntö

Keissin tiimi

Asiakasvastaava

Natalia Baer

Tuottaja

Kata Niemi

Video- ja valokuvaaja

Mikko Törmänen

Valokuvaaja

Pia Inberg

Valokuvaaja

Marjaana Malkamäki

Valokuvaaja

Mikael Ahlfors

Valokuvaaja

Riikka Hurri

Assistentti

Jesse Pohjonen

Stylisti

Helena Taylor

Meikkaaja

Anne Flink