Keissit

HOK-Elanto

Toteutimme HOK-Elannolle digitaalisen vuosikatsauksen, jossa yhdistettiin asiakkaan viestiä tukevat valokuvat ja olennaiset avainluvut. Näin syntyi datavisualisointi, joka kiteyttää kiinnostavan tiedon napakaksi paketiksi.

HOK-elanto brändikuva


HOK-Elannolla oli tarve viestiä selkeästi yrityksen avaintiedoista laajalle kohderyhmälle kuten uusille työntekijöille ja medialle. Painettu vuosikatsaus muutettiin Keksin kanssa digitaaliseen esitysmuotoon, mikä teki prosessista aiempaa nopeamman, joustavamman sekä lopputuloksesta kiinnostusta herättävän.

Verkkosivuille sisällytettävä vuosikatsaus tarjoaa asiakkaalle monia selkeitä etuja painettuun muotoon verrattuna. Linkki vuosikatsaukseen on helppo jakaa ja sen avulla vastaanottaja saa tärkeimmät tiedot yrityksestä yhdessä paketissa. Lukijan on mahdollista palata laitteillaan vuosikatsaukseen koska tahansa. Tiivis vuosikatsaus on kätevä myös yritysesittelytilanteissa, aiemmin käytettyjen powerpoint-esityksien sijaan.
 

HOK-elanto brändikuva
HOK-elanto brändikuva

Datavisualisointien responsiivisuus nostaa sisällön kiinnostavuutta ja lukuarvoa, sillä visualisoinnit antavat lukijalle oivalluksia siitä, miten talousluvut liittyvät tavalliseen arkielämään. Vuosikatsauksesta huomaa helposti vaikkapa sen, että HOK-Elanto työllistää paljon nuoria aikuisia ja Alepa löytyy lähes joka kulmalta.

Digitaalisuus hyödyttää asiakasta erityisesti silloin, kun sisältöjä halutaan täydentää tai muokata. Uudet luvut tai kieliversiot saa päivitettyä helposti ja kustannustehokkaasti.

Digitaalinen esitysmuoto on myös ympäristöystävällinen valinta paperiseen vuosikatsaukseen verrattuna. HOK-Elannolla digitaalinen vuosikatsaus tukee osaltaan osuuskunnan tärkeää vastuullisuustyötä.

Katso HOK-Elannon digitaalinen vuosikatsaus.

 

HOK-elanto brändikuva
Yhteydenottopyyntö

Keissin tiimi

Asiakasvastaava

Lotta Vaija

Tuottaja

Karoliina Ek

Informaatiomuotoilija

Juuso Koponen

Valokuvaaja

Pia Inberg

Asiakasvastaava

Suvi Rusanen