Uutinen

Visuaalisen viestinnän merkitys kasvaa, Keksi vastaa tarpeeseen

Olemme vahvistaneet osaamistamme nimittämällä uudeksi asiakasvastaavaksi Lotta Vaijan ja tuottajaksi Sami Huhtisen.

Avidlyn suunnittelijatiimin esimiehen paikalta Keksiin siirtynyt Lotta Vaija näkee työnsä asiakasvastaavana linkkinä joskus abstraktilta tuntuvan strategisen johtamisen ja elintärkeän konkreettisen aikaansaamisen välillä.

– Yritykset tarvitsevat käyttökelpoisia välineitä tavoitteidensa saavuttamiseen. Laadukas ja harkittu visuaalinen viestintä on tänä päivänä ehdottomasti yksi tehokkaimmista välineistä, hän sanoo.  

– Uskon vahvasti, että paitsi markkinointiviestinnässä myös monella muullakin alalla yhteistyö on uusi musta. Käyttökelpoisinta markkinointiviestintää ja parhaat tulokset tehdään luottavaisella yhteistyöllä. Keksissä tällainen yhteistyö on ollut kaiken tekemisen perusta jo 10 vuotta ja kumppaneihin lukeutuu niin yksittäisiä visuaalisen viestinnän ammattilaisia kuin kumppanitoimistojakin. Tämä bisnesmalli avaa tavallista enemmän mahdollisuuksia ja tekee asiakkaalle arjen helpommaksi, Lotta jatkaa.

 

 

Sami Huhtinen tuo Keksiin uutta näkökulmaa tapahtuma-, festivaali- ja kulttuurituotannon alalta. 

– Tuottaminen on periaatteessa samanlaista riippumatta siitä, mitä tuotetaan. Mutta kun sukelletaan syvemmälle tietyn asian tuottamiseen, rupeaa nyansseja löytymään. Minua kiehtoo mahdollisuus päästä yhdistämään Keksin asiakkaille tuottamisen useita eri näkökulmia. Uskon, että siitä hyötyvät kaikki.  

 

Keksin toimitusjohtaja Jenni-Justiina Niemi on ylpeä tuoreista rekrytoinneista. 

– Lotan ja Samin myötä laajennamme Keksin potentiaalia entisestään. Sami tuo joukkoomme rautaista tuottajaosaamista, kun taas Lotalla on pitkä kokemus ja monipuolinen ymmärrys markkinointiviestinnästä. Moninaiset visuaaliset viestit on tärkeää saada viestimään samaa, selkeää kuvaa, vain siten yrityksen brändiä voidaan aidosti vahvistaa.