Uutinen
2.8.2017
Keksi vahvasti esillä Markkinoinnin viikolla
Osallistumme Markkinoinnin viikolle 5.-6.9. kolmella kiinnostavalla puheenvuorolla ja omalla osastolla. Tulethan tapaamaan meitä. Haluamme kuulla visuaalisen viestinnän tarpeistasi ja kertoa, miten voimme auttaa suunnittelussa ja toteutuksessa!
Tiistai 5.9.
Visuaalisen viestinnän työkalupakkiin eivät kuulu sammutusletku tai palturia puhuvat hovinarrit
Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Avaimet onneen ovat rehellisyys, avoimuus ja rohkeus.
Natalia Baer, luova johtaja, Keksi
Suomi nousuun -lava, 5.9. klo 10.00-10.20
Investoi visuaalisuuteen!
Vinkit luovan suunnittelun ja kuvatuotannon hankintaan, jossa kuluerät kääntyvät investoinniksi.
Jenni-Justiina Niemi, toimitusjohtaja, Keksi
Tunne ja tieto -lava, 5.9. klo 11.10-11.30
Tietoiskut osastollamme
Klo 13.00 Tieto näkyväksi – datavisualisoinnit viestinnän tukena / Juuso Koponen
Klo 14.00 Yhteistyön merkitys viestin kiteyttämisessä / Thomas Hughes ja Joni Heinonen
Klo 14.45 Selitysvideo - Mitä, milloin, miksi? / Thomas Hughes ja Joni Heinonen
Klo 15.30 Erinomainen video - Miten siihen päästään? / Thomas Hughes ja Joni Heinonen
Keskiviikko 6.9.
Rakennettu kuva ja sen mahdollisuudet
Kuinka rakennettu kuva syntyy? Suunnittelu- ja tuotantoprosessi alusta loppuun. Idea, suunnittelu, kuvaus ja jälkituotanto.
Antti Karppinen, valokuvaaja, Keksi
PromoExpon Wow Visual -alue, 6.9. klo 10.30-11.00
Tietoiskut osastollamme
Klo 12.00 Rakennettu kuva ja sen mahdollisuudet / Antti Karppinen
Klo 12.45 Investoi visuaalisuuteen / Jenni-Justiina Niemi
Klo 13.30 5 vinkkiä kuvatuotantoon / Kata Niemi ja Annika Rousu
Klo 14.15 Kuvakonseptointi / Natalia Baer
Tervetuloa osastollemme 34!
Markkinoinnin viikko on Messukeskuksessa järjestettävä markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattitapahtuma. Tutustu tapahtumaan ja ilmoittaudu mukaan!